Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

καλημερα αδελφοι μου

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ…

kali xronia3
ΠΕΡΙ ΧΑΡΑΣ
Λα’ι’κή Παροιμία
Το νόμισμα της ευτυχίας είναι η χαρά.

30
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

χριστουγεννα
ΠΕΡΙ ΧΑΡΑΣ
Αγ.Ισαάκ Συρ.
Η χαρά δίπλα στόν Θεόν είναι ισχυρότερη από τήν εδώ ζωή,
καί όποιος τήν εύρη, όχι μόνο δέν θά ταλαιπωρηθεί από τά πάθη του,
αλλά ούτε στήν ζωήν του δέν θά περιστρέφεται ούτε άλλη αίσθηση δέν θα έχει εκτός από εκείνην,
άν βέβαια αυτή η χαρά είναι αληθινή.

29
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

xionia
ΠΕΡΙ ΧΑΡΑΣ
Αγ.Ισαάκ Συρ.
Κάθε χαρά, πού δεν έχει την αιτία της στην αρετή,
αυτή διεγείρει αμέσως κινήσεις επιθυμιών σ’ αυτόν πού την απέκτησε.
Αυτό το λέγουμε για όλες τις εμπαθείς επιθυμίες όχι μόνο για την φυσική.

28
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

bikos
ΠΕΡΙ ΧΑΡΙΣΜΑΤΩΝ
Γέροντας Αμφιλόχιος.
“Πρέπει να είμαστε άνθρωποι της χάρης, ώστε όποιος μας πλησιάζει να ξεκουράζεται”,

27
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ΠΕΡΙ ΧΑΡΙΣΜΑΤΩΝ
Άγιος Ισαάκ ο Σύρος.
“Τα χαρίσματα του Θεού έρχονται μόνα τους, αν ο τόπος της καρδιάς είναι καθαρός”.

26
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

assets_LARGE_t_420_33909536
ΠΕΡΙ ΧΑΡΙΣΜΑΤΩΝ
Μεγ.Βασιλείου.
Κατακρίνεται αυτός, ο οποίος εκμεταλλεύται τή χάρη του Θεού γιά δικό του όφελος
κρύβοντας το τάλαντο (χάρισμα), και μήν υπηρετώντας τούς άλλους.

25
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ…ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

0_8176e_50be8be4_L
ΠΕΡΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ
Αγ.Ιωάν.Χρυσ.
Πολλὰ εἶναι ἐκεῖνα ποὺ χαρακτηρίζουν τὸ Χριστιανισμό,
σπουδαιότερο ὅμως καὶ ἀνώτερο ἀπὸ ὅλα εἶναι ἡ ἀγάπη καὶ ἡ εἰρήνη μεταξὺ τῶν Χριστιανῶν.
Γι’ αὐτὸ καὶ ὁ Χριστὸς λέγει· «σᾶς δίνω τὴ δική μου εἰρήνη».  Καὶ πάλι· «μὲ αὐτὸ θὰ μάθουν ὅλοι,
ὅτι εἶσθε δικοί μου μαθητές, ἐὰν ἔχετε ἀγάπη μεταξύ σας».

24
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

mountain-cx6t
ΠΕΡΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ
Αγ.Νεκτάριος
Ο χριστιανισμός ζητεί να φέρει τήν βασιλεία τού Θεού επί τής γής,
να δαψιλεύση τώ κόσμω τήν ειρήνην να αδελφοποιήση τά έθνη
καί να χαρίσει τήν ευδαιμονίαν.


23
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

1113
ΠΕΡΙ ΑΜΕΛΕΙΑΣ, ΑΝΑΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΟΚΝΗΡΙΑΣ
Ἀγ.Γρηγόριος Θεολόγος.
Η νωθρότητα είναι σύζυγος του ύπνου, και η οκνηρία μητέρα της πείνας.


22
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

Frozen_Apples
ΠΕΡΙ ΑΜΕΛΕΙΑΣ, ΑΝΑΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΟΚΝΗΡΙΑΣ
Αγ.Ιωάν. Χρυσ.
Αρχή της αμέλειας και της αδιαφορίας είναι η αναβολή.


21
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

pot+sm
ΠΕΡΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ
Ἀρχαῖον Ρητόν.
Τὸ δὶς ἐξαμαρτεῖν οὐκ ἀνδρὸς σοφοῦ.
“το να κάνεις δυο φορές το ίδιο λάθος δε χαρακτηρίζει σοφό άνθρωπο.”

20
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

p1251071
ΠΕΡΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ
Λαϊκὴ Παροιμία 
Αὐτὸς ποὺ κολυμπάει στὴν ἁμαρτία, θὰ πνιγεῖ στὴ θλίψη.

19
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ΠΕΡΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ
Πατ.Ἰωήλ.
Δεν υπάρχει μεγάλη και μικρή αμαρτία. Μικρή ή μεγάλη, η αμαρτία είναι πάντοτε αμαρτία. Οι πολλές μικρές αμαρτίες μας κάνουν μεγαλύτερο κακό από ὅτι μια μεγάλη, γιατί οι μικρές περνούν απαρατήρητες και έτσι δεν φροντίζουμε να τις διορθώσουμε. Η μεγάλη αμαρτία «ενώπιον μου εστί δια παντός». Όπως π.χ. ο κισσός σε ένα δέντρο! Εύκολα φαίνεται. Και φωνάζει, ότι πρέπει να τον κόψουμε, αν δε θέλουμε να ξεραθεί το δέντρο. Ενώ τα μικρά παρασιτικά χορταράκια στον κορμό του, τα καταφρονούμε.


18
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

xei
ΠΕΡΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ
Αγ.Ιωάν.Χρυσ.
Οι αιτίες όλων των κακών είναι τα αμαρτήματα. Στα αμαρτήματα οφείλονται οι λύπες,
οι ταραχές, οι πόλεμοι, οι αρρώστιες και όλα τα δυσκολοθαράπευτα πάθη,
που μας προσβάλουν.

17
Δεκ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΔΕΡΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

snowed_mountains_zagori_photo
ΠΕΡΙ ΑΜΑΡΤΙΑΣ
Ἀγ.Ἰωάν. Χρυσ.
Πέφτουμε σε μεγάλες αμαρτίες, γιατί δεν φροντίσαμε όσο πρέπει, για να κόψουμε
τα μικρότερα ελαττώματα μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου